Friday, September 10th 2010, 12:34pm UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

Mad_Dane

Nybegynder

1

Saturday, August 15th 2009, 9:55pm

Gladiatus i Danmark , hmmm

Må sige at det er under lavmålet at spille i Danmark igen. I stort set alle andre lande er det tilladt at skifte sit avator billede ud, selv i Tyskland som er skaber af spillet. Man har begænsninger for at slå på lavere lvls. og der er langt bedre genstande på auktionen. Så hvis nogen lyster stopper jeg med en okay spiller på server 3 inden længe.

Mvh.: D_A
  • Go to the top of the page

2

Saturday, August 15th 2009, 11:20pm

Hvad er et Aviator billede? Og hvad level er du på server 3?

CPR

3

Friday, September 4th 2009, 11:59am

Blot til almen info, spiller selv i Tyskland bl.a dog på lavblus, nej der er ikke grej , man kan købe nu et symbol i en del lande , så ens Gladiator har eget særpræg typisk koster det 60 rubiner? der er faktisk ikke den helt vilde forskel hverken , på grej eller regler...

?( ja nogen lande har lv "projektion" nogle har en "købe funktion" 24timer mod betaling, gennemgående er der kun en ting alle savner! grej - grej og grej...aner ikke om vores Team har smidt besked, men alle de steder jeg spiller ud over , grænsen klages der.

Typisk p.t handles våben for op til 800k , vildt jo, en simpel ring 500k... :evil: det kan man ikke kalde "random"...

4

Monday, February 1st 2010, 2:41pm

Ok, det må jeg nok sige - respekt for det..

Minimusmaximus

Game Administrator

5

Monday, February 1st 2010, 5:26pm

De steder, hvor man kan købe det der såkaldte særpræg eller symboler er faktisk noget, som bliver kørt som test og Danmark er ikke blevet udvalgt at GF til at teste det. Så hvis I skal brokke jer til nogen, så er det GF og ikke teamet, da vi ikke har nogen som helst indflydelse på hvordan og hvorledes.

Og brok over reglerne, kan I også godt pakke væk igen, da størstedelen af de nuværende regler er blevet lavet i samarbejde med brugerne. De er blevet tilpasset ud fra de ting, som I er kommet med. Dog er der også nødt til at være begrænsninger, og derfor ser reglerne ud som de gør, da vi har været alt for vant til, at folk har været flintrende ligeglad med det meste.

giganten2

Trial Gameoperator

6

Tuesday, February 16th 2010, 12:04am

barnlig opførsel

Man har i teamet åbenbart energi og overskud til at brokke sig over sine spillere på DK..

ja danmark er åbenbart ikke valgt til at skulle prøve de ekstra goder som på f.eks .com, hvor der imod rubiner kan købes geil til sin mand, derimod bliver teamet tøsefornærmet og begynder en barnagtig ordveksling med sine spillere.... (læst i forum) fordi de tillader sig at gøre opmærksom på de tiltag der sker på de udenlandske servere.. Teamet i Danmark repræsenterer jo de danske spillers ønske og skal lægge press på GF med ønske om at prøve de nye ting ( test ) da jeg jo har en lille finger på pulsen ved jeg at mange har valgt at flytte over til udenlandske servere fordi de følte at der ikke skete noget på DK og da flere samtidig også fik teamet på nakken med trusler om banning fordi de gjorde dem opmærksom på disse problemer... Det er ikke den rette vej at gå Teamet lægger sikkert en masse timer i deres arbejde og gør et stort arbejde men spørg hellere end at fordømme :)

Minimusmaximus

Game Administrator

7

Tuesday, February 16th 2010, 10:16am

Kan det tænkes, at det har noget at gøre med, at f.eks. .com er et større community og derfor også et bedre sted at teste, da input fra brugerne på samme tid også vil være større, da testgruppen er større.

Det er meget sjældent at et lille community, som f.eks. .dk bliver sat til at teste noget, fordi vi er så små i sammenligning med mange andre.

Det er noget af det, som I ALTID skal tænke på! Danmark er et lille land, ikke engelsk talende og derfor ikke videre potentiel, når det kommer til test af div. underlige idéer, som måske skal integreres overalt i Gladiatus regi.

Acceptér at vi er et lille community, ikke videre internationale, og at dette sætter nogle begrænsninger i, hvad vi får lov til at komme i berøring med, når det kommer til at teste nye ting for GF.

Jeg ved godt, at der foregår meget nyt ude i de større communities, men Danmark er bare ikke blandt dem, så derfor "står" vi lidt udenfor, men venter da egentligt bare på, at der kommer en changelog med nogle nye og fede ting, så der kan komme mere gang i spillet.

Som det er lige nu, så glæder jeg mig bare til at se, hvad de kan få ud af at omkode hele spillet, så vi evt. kan slippe for nogle af alle de bugs, som opstår ved nye versioner. Samt se, hvad de kan finde på at smide ind i spillet for at gøre det mere interessant.

8

Tuesday, February 16th 2010, 11:28am

ville det ikke være bedst hvis det var små lande som skulle teste så der ikke var så mange spillere det gik ud over
B_O_B

asingar

Gameoperator

Occupation: Studerende samt IKEA ansat

9

Tuesday, February 16th 2010, 11:54am

Som Minimusmaximus sagde så er det netop en kæmpe fordel at det er engelsk sprogede lande som tester det. Dette er jo meget logisk da man så slipper for at oversætte ting fra engelsk til f.eks. dansk. :)

Jeg gætter også på at det testet inden det sendes ud til brugerne, men netop ved at lade brugerne teste så finder man flere små fejl som dem fra GF overser (de er jo eftersigne mennesker)

10

Monday, February 22nd 2010, 4:25pm

Det der med at der skulle være bedre sager på auktionshuset i andre lande kan jeg da bestemt ikke nikke genkendende til!

Hvad jeg dog har lagt mærke til, er at de gode ting ALDRIG "spawner" på auktionshuset om natten..... hvorfor natteaktive spillere står dårligere i spillet.
GF påstår at "spawnet" er random.... meget muligt... men der kunne sagtens være en scriptfejl der gjorde at den såkaldte randomspawn er begrænset til tidsrummet 7-22... hvilket er en fejl jeg har set i andre spil!

Alligevel holder jeg mig nu mest til de danske servere, fordi jeg er hyggespiller og generelt har det fint med som det er nu... OG DOG.... mener at der skal skæres meget meget mere igennem ift folk der overtræder reglerne!
Deres skills skal sættes ned og købte items som er tilkommet gennem snyd skal slettes!

Guldpushede spilelre BURDE også sættes ned i skill, da de i AL evighed med de nuværende regler har en fordel vi andre ærlig spillende ikke har en chance for at udligne.
Det kan således betyde at en boosted spiller sidder på arenaplads1 i al evighed, selvom vedkommende enten er bannet, eller slet ikke spiller mere. Jeg mener at det er urimelig overfor de aktive ærlig spillende spillere!

Så for at forbedre forholdene skal reglerne overholdes og fejl i spillet rettes - ikke nødvendigvis laves om på reglerne eller ændre på spawnrate! Ift spawn så det jo da helt klart til fordel for GF hvis gode items er sjældnere, for så buyoutes de mere, og for os spillere er det også interessant idet buddene kan opnå himmelhøje tal! :)

Stereoid

11

Monday, March 1st 2010, 12:02pm

Få styr på jeres ting,end personlighed spiller ind