Det der med at der skulle være bedre sager på auktionshuset i andre lande kan jeg da bestemt ikke nikke genkendende til!
Hvad jeg dog har lagt mærke til, er at de gode ting ALDRIG "spawner" på auktionshuset om natten..... hvorfor natteaktive spillere står dårligere i spillet.
GF påstår at "spawnet" er random.... meget muligt... men der kunne sagtens være en scriptfejl der gjorde at den såkaldte randomspawn er begrænset til tidsrummet 7-22... hvilket er en fejl jeg har set i andre spil!
Alligevel holder jeg mig nu mest til de danske servere, fordi jeg er hyggespiller og generelt har det fint med som det er nu... OG DOG.... mener at der skal skæres meget meget mere igennem ift folk der overtræder reglerne!
Deres skills skal sættes ned og købte items som er tilkommet gennem snyd skal slettes!
Guldpushede spilelre BURDE også sættes ned i skill, da de i AL evighed med de nuværende regler har en fordel vi andre ærlig spillende ikke har en chance for at udligne.
Det kan således betyde at en boosted spiller sidder på arenaplads1 i al evighed, selvom vedkommende enten er bannet, eller slet ikke spiller mere. Jeg mener at det er urimelig overfor de aktive ærlig spillende spillere!
Så for at forbedre forholdene skal reglerne overholdes og fejl i spillet rettes - ikke nødvendigvis laves om på reglerne eller ændre på spawnrate! Ift spawn så det jo da helt klart til fordel for GF hvis gode items er sjældnere, for så buyoutes de mere, og for os spillere er det også interessant idet buddene kan opnå himmelhøje tal!
Stereoid