Friday, September 10th 2010, 1:39pm UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

migmads

Stalddreng

1

Thursday, March 4th 2010, 8:36am

Ordenskrig

Jeg syntes ikke at ordenskrig fungere ordenligt, store ordner som har mange medlemmer har svært ved at føre ordenskrig, enten fordi at der ikke er nogle ordner at angribe eller osse er der ikke noget guld at hente.
Mit forslag: Der skal være 9 medlemmer i en orden for at føre krig mod en anden orden, vi deles på i legioner (f.eks. lvl 1 -29, 30 -59, 60 - 89 osv.), det skal være sådan at kan den angribende orden ikke matche den orden som de angriber, bliver der ingen kampe (f.eks. den angribende orden, er en stor orden med blandet medlemmer, den orden som bliver angrebet har 5 fra 1. legion, 3 fra 2. legion og 1. fra 3. legion, "spillet" vælger tilfældigt så det kommer til at passe, sådan at legionerne er lige). Der skal være en pulje som man kæmper om, beløbet kan være afhængdigt af ordens størrelse, lige så snart man sætter guld i banken tager "spillet" selv guld som det sætter ind på en konto som hedder ordenskrig, når der er guld på kontoen kan ordenen angribes og hvis man vil angribe en anden orden skal der være guld på kontoen (puljen tilfalder den orden som vinder). Det skal selvfølgelig være sådan at efter et angreb er man fredet et stykke tid, ligesom at der skal går tid mellem at man kan angribe.

Som ved alle nye forslag, er der nok noget som jeg ikke har tænkt på, men sig hvad I syntes om idéen......
HansaForbundet
-Vi går i sort tøj, indtil de opfinder noget mørkere!
  • Go to the top of the page

2

Thursday, March 4th 2010, 5:10pm

Nejtak - Det bare fordi i får klask af UH i begynder at snakke om det :-)

Synes det fungere fint.

3

Thursday, March 4th 2010, 5:43pm

jeg tror aldrig at i to vil blive enige om et forslag..
B_O_B

migmads

Stalddreng

4

Thursday, March 4th 2010, 8:47pm

Kære wedelgreen.
Mit forslag har INTET med u-h at gøre. Jeg vil i stedet opfordre dig til at læse det ordenligt igennem.
HansaForbundet
-Vi går i sort tøj, indtil de opfinder noget mørkere!

Minimusmaximus

Game Administrator

5

Thursday, March 4th 2010, 9:00pm

Kan vi holde os til noget sagligt i den her tråd.

Jeres ingameproblemer må I drøfte et andet sted end i en forslagstråd.

6

Thursday, March 4th 2010, 10:17pm

Ja, selvfølgelig Minimus..

Jeg synes den måde ordenskrige bliver ført på indtil videre, er til at finde ud af, og det fungerer fint.
Ser ingen grund til at ændre noget, men dog stadig en god idé.

Men er desværre ikke for, da det gamle system virker efter min mening, perfekt:)

7

Monday, March 8th 2010, 1:51am

Men nogle tilføjelser vil ikke skade nogen..
Det med at dele op i legioner, er jeg ikke for- Men at kunne bestemme hvad puljen skulle være på lyder som en rigtig god idé til at starte med! Så på det punkt er jeg for :-)