Thursday, September 9th 2010, 2:07am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

1

Tuesday, March 9th 2010, 8:29pm

multi-using?

hmm jeg kender vel engetelig godt selv svaret på dette spørgsmål, men jeg stiller det goså for at starte en debat om det... i reglerne står der at man kun må han EN bruger og det kan jeg godt forstå... men hvad så hvis at man er spilletet? eks. et barn hvis forældre er skilt? bor 3 dage hos den ene og 4 dage hos den anden. kan man så ikke spille gladi halvdellen af tiden? i prensipet kan man jo bare have 2 brugere jeg ved godt det er forkert men det kan man jo! hvis man står i en sådan situation eller har et job hvor man rejser meget kan man så oprette i ticket og skrive det? eller er det bare sur ***?
B_O_B
This post has been already reported.
  • Go to the top of the page

Asingar

Gameoperator

Occupation: Studerende samt IKEA ansat

2

Tuesday, March 9th 2010, 8:55pm

Hvis barnet er den eneste der begge steder spiller er der intet problem. Hvis barnet ikke er, så skal det blot meldes til en GO :)
Hvis man rejser er det også fornuftigt at melde det til en GO, så kan han/hun tage sig af dette :)

Occupation: kiksehulleprikker

3

Tuesday, March 9th 2010, 10:46pm

Altså jeg forstår dig ikke 100%, men du får lige hvad jeg tænker og så kan du rette mig hvis jeg tager fejl :)

1. Du tænker på, at barnet har én bruger (A), som han kun kan bruge ét af stederne, enten hos mor eller far? altså kun halvdelen af tiden fordi han ikke kan tage den med sig?

2. Du mener også, at barnet kan lave TO brugere (A & B), som han bruger hvert sit sted? og på den måde kan han have to brugere på én server, hvilket jo er multiuse, UDEN at dette egentlig kan blive opdaget af GO??

Og at det "svar/debat" du gerne vil frem til, skal svare på om man kan have én bruger og bruge dem både hos mor og far uden, at det giver komplikationer med GO? Og ikke mindst om man kan undgå, at disse multiuse´er finder sted? :)

Minimusmaximus

Game Administrator

4

Wednesday, March 10th 2010, 7:17am

Én person må kun have én konto pr. server... ikke mere.

Alt, som tyder på multi-using af en eller anden art er strengt forbudt og vil lede til ban af alle konti.

Asingar

Gameoperator

5

Wednesday, March 10th 2010, 12:30pm

Barnet kan have konto A som bruges 2 steder, men ikke 2 konti som bruges hvert sit sted.

Hvis der er 2 konti er det jo tydeligt multi og derfor forbudt :)

Altså Barnet har den gladiator vi kalder A

Han/hun logger ind hos sin mor med denne gladiator, A. Samme dag (eller en anden dag) logger barnet ind med sin gladiator, A, hos sin far. Dette er intet problem, da det jo er 1 person med 1 konto.

6

Wednesday, March 10th 2010, 3:05pm

jeg håber ikke at i har taget det her fordi jeg vol prøve at overtræde reglerne men jeg skulle lige hører om det var ok at oprette en ticet og så logge ind... kan man evt. vælge flere steder man kan logge ind fra?
B_O_B

OleStikkeren

Nybegynder

7

Wednesday, March 10th 2010, 6:09pm

Du skriver Asingar "Hvis barnet er den eneste der begge steder spiller er der intet problem. Hvis barnet ikke er, så skal det blot meldes til en GO"

Pas på med at sige sådan noget, har xxxx oplevet at få lov af en admin, og dernæst blive xxxx i 365 dage af en GO som ikke syndtes at det var i orden. Så lov ikke for meget, og der tilkommer jo også nye admins engang imellem, som ikke kender den aftale der måske er kommet i hus tidliger. Så mit bedste råd, ville være at man kun spillede fra det ene sted og så overholder du reglerne fuldt ud og kommer ikke i problemer.

PS; Ja det var før din tid som Admin Minimusmaximus

Har lige fået rettet fejlen ;)

This post has been edited 3 times, last edit by "OleStikkeren" (Mar 10th 2010, 6:18pm)

Minimusmaximus

Game Administrator

8

Wednesday, March 10th 2010, 6:14pm

Øh, der er kun en admin, men flere GameOperators...

Altså er en GO ikke en admin.

OleStikkeren

Nybegynder

9

Wednesday, March 10th 2010, 6:21pm

Yes sorry, fejlen er rettet i teksten nu ;)

Occupation: kiksehulleprikker

10

Wednesday, March 10th 2010, 7:13pm

minimusmaximus og olestikkeren hold jer nu lige til trådens emne og lad det andet blive i pm :P ;)

@ joka, barnet kan allerbedst sikre sig ved kun at spille halvdelen af tiden, hos mor eller far. Dog vil der åbenbart godt kunne laves en aftale med en fra TEAMET(?) om at h*n kan spille begge steder. Tilladelsen kan h*n jo beholde og vise frem som et "kørekort" hvis der skulle blive ueningheder ;-)

Ang. multi-use så har det jo ikke rigtig noget fordel mere. For det første vil der på et tidspunkt blive vækket mistanke om det, og man bliver busted. For det andet er det blevet gjort ulovligt, at sende guld fra bruger til bruger UANSET LVL, så den hjælp kan man ikke give sig selv. For det tredige er det bare direkte dumt at bryde reglerne!? ;)

OleStikkeren

Nybegynder

11

Wednesday, March 10th 2010, 7:27pm

Du snakker jo stadigvæk om aftaler som jeg lige ville gøre opmærksomt på kan være farligt.

christopher123

Stalddreng

12

Wednesday, March 10th 2010, 8:08pm

spille flere steder

man kan spille fra lige hvor man vil med sin profil, problemet op står, hvis der er en på det sted der spiller i forvejen og der ved at der er 2 profiler fra den samme ip der er logget ind på den samme server, men spiller de på hver sin server er der ikke noget problem, men spiller de fra samme server skal man melde det til en go eller admin eller hvad de nu hedder dem der tager sig af det, og det skal være mindst 2 dage før man skal det sted hen, så med hensyn til far/søn mor/søn, så skal sønen bare spille på en anden server end far og mor og der er 6 server at vælge i mellem, så skulle jo kunne lade sig gøre at dele sig og der ved ikke ha multiuse, for man må godt ha en profil på ale 6 server hvis man vil

Asingar

Gameoperator

13

Wednesday, March 10th 2010, 8:21pm

Det er ikke vigtigt om personen spiller flere forskellige steder, men om der er flere der spiller på en computer.

A må spille alle de steder han vil hvis ingen andre spiller samme steder

hestetyv

Unregistered

14

Thursday, March 11th 2010, 5:47pm

Altså reglerne er meget klare inde for det her emne.
Spiller A må kun have en profil pr server. Og det er uanset om h*n bor flere steder. Det er ikke pr adresse men pr personnummer der tæller. Dvs som person (og skizofrene tæller ikke for flere) må du have ÉN profil pr server, og ikke flere, selvom du bor flere steder.

Ang IP deling, så er reglerne også meget klare, og slet ikke til at tage fejl af. Man skal selvfølgeligt læse dem, før man kender dem :)

Akihito

Board Moderator

15

Thursday, March 11th 2010, 5:53pm

Klare og tyderligt svaret. :closed:

Læn dig ikke tilbage og tag, hvad der kommer. Rejs dig op og få fat i det, du ønsker.