AVE GLADIATORERE!
Siden vi ikke have nogen større ændringer i Gladiatus i et stykke tid, og rygterne blev spredet om, at Gladiatus ville blive lukket ned, vil jeg nu give her en lille forklaring her
Først og fremmest, undskyld for den lange ventetid og en kort forklaring på, hvorfor alt tager så lang tid og allermest et STORT NEJ til rygterne om, at Gladiatus bliver stoppet. I relation til disse rygter dukkede teorien op, at vi taktisk ventede på at se, om I brugte penge nok. Dette rygte kan jeg også glædeligt svare på med NEJ.
Hvad der aktuelt sker i øjeblikket er, at hele Gladiatus' kode er ved at blive restruktureret. Som du sikkert har bemærket, har vi været nødt til at tage os af en del bugs ved tidligere opdateringer, i form af: fix noget der, noget på den anden siden bryder sammen igen. For at forhindre disse ting, bliver koden restruktureret, med andre ord: Koden bliver næsten skrevet på ny, men så snart dette er overstået, kan nye features og indhold bliver implementeret meget lettere, hurtigere og sikkert.
Desværre er omkodningen ikke færdig endnu og vi er nødt til at vente lidt endnu med store ændringer.
MEN jeg kan videreføre anmodninger om ændringer, før hele omkodningen er færdig

.
Jeg har ikke tilladelse til at fortælle jer meget, men hvad jeg kan sige er:
Den planlagte opdatering vil endelig bringe noget sjov ind i spillet, nogle af de nuværende problemer med high level spillere vil blive løst, og det vil præsentere en feature, som vil få jer ALLE til at arbejde samen og blive succesfulde sammen!
Som jeg sagde, jeg kan ikke fortælle jer mere i øjelikket

Hvis alt går godt, kan vi glædeligt byde opdateringen velkommen om omkring en måned.
Siden jeg er i løbende kontakt med teamet, samler jeg også en stor bunke nye idéer indrapporteret fra jer, spillerne. Det går lige fra små ting som "Gebyr på ordensmarkedet går til ordensbanken" til større idéer som "på-tværs-af-serverne turneringer". Hvilke af alle de ting, som vil blive implementeret eller hvad er virkeliggøres, kan jeg ikke sige endnu.
Men tro mig, jeg bruger en masse kræfter på Gladiatus og prøver på endeligt at få nogle fremskridt i gameplayet, sjov og spændende

Desværre er jeg ikke den, som beslutter tingene i den sidste ende.
Som jeg sagde:
Der bliver arbejdet meget på Gladiatus, desværre kan du ikke se meget af det arbejde endnu.
Jeg vil prøve at informere jer noget oftere om spillets tilstand fra nu af
Sidst, men ikke mindst:
Tak til alle jer, som støtter dette spil og vores arbejde med jeres idéer og også kritik, jeg værdsætter det virkelig meget
Alt det bedste,
Pepper