Thursday, September 9th 2010, 2:05am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

1

Sunday, March 7th 2010, 10:32am

salg af opi af himlen

hvor meget må man smide en bryst arming af opi af himlen før det bliver anset som push
  • Go to the top of the page

2

Sunday, March 7th 2010, 12:03pm

Det kommer vel an på egenskaberne, jeg har set dem både i level 106-07-12-13, så der findes jo flere af den slags. Men level 107 med 5072 i pansring, vil jeg personligt mene, at 90K er i orden. Husk på at for at se level 107 på marked, skal du selv ha et højt level ( evt med pagt ) og på det level er 90k ikke meget.

CPR

3

Sunday, March 7th 2010, 1:05pm

det er en med 5072 i pansring
der er en der gerne vil give 350k for den men som sagt vil jo gerne vide hvor høj man må sætte de op

poiu

Super GameOperator

4

Sunday, March 7th 2010, 1:45pm

Det her er jo hele den problematik som der er ved at bliver diskuteret i den her tråd Unikke genstande? Omkring hvad der er unikke genstande og hvad salgsprisen på disse kan være, Så mit råd vil være at bruge sin sunde fornuft og/eller give sin mening til kende omkring unikke genstande i tråden, og så vente til der bliver meldt noget ud omkring dette her.

5

Sunday, March 7th 2010, 2:12pm

ja jeg må jo bar vente og se hvad salgs prisen bliver på sådan noget
og ja poui kan godt se hvor problemet lægger henne ang. de her unikke ting som opi af himlen

Minimusmaximus

Game Administrator

6

Sunday, March 7th 2010, 2:20pm

Hvilken værdi har genstanden?

7

Sunday, March 7th 2010, 2:23pm

værdien er 36600

Minimusmaximus

Game Administrator

8

Sunday, March 7th 2010, 2:33pm

Ja, så er 350k nok lidt overkill :S

9

Sunday, March 7th 2010, 2:36pm

en passede pris for alt opi af himlen ting
ville være 200-250k
det vil være en fin pris efter min mening

Asingar

Gameoperator

Occupation: Studerende samt IKEA ansat

10

Sunday, March 7th 2010, 3:31pm

350k er måske lidt meget (10 gange værdien), men hvis at der står folk klar til at købe sådan en sjælden ting til den pris så er det vel en passende pris?

Men igen her kommer hele diskutionen om hvad der er unikt og hvad der ikke er og derfor ville det være dejligt hvis alle dem der spiller var med til at bedømme det unikke så som denne genstand åbenbart er :)

11

Sunday, March 7th 2010, 3:38pm

men personligt vil jeg selv give mellem 200-250k for sådan nogle ting

Minimusmaximus

Game Administrator

12

Sunday, March 7th 2010, 3:45pm

Ja, der er jeg nok for nærig... jeg sidder pænt og venter på, at jeg kan skaffe det selv :P

13

Sunday, March 7th 2010, 3:51pm

men på server 4 er der mange der har fået opi af himlen men dem der ikke har fået og kan se præcis det lvl de er i
de er jo villig til og give op til 350k for det
men det jo bar hvad jer i teamet til den tid finder passende som pris når i har udarbejdet hvad i sys sammen med os spiller sys er unikt

Minimusmaximus

Game Administrator

14

Sunday, March 7th 2010, 3:53pm

Det er lige så meget brugernes samvittighed, som det kommer an på.

Men jeg håber da, at jeg snart kan have noget konstruktivt.

15

Sunday, March 7th 2010, 3:57pm

hvis man ikke kunne blive banned for det så havde jeg da smidt det på for mere end 350k
men hvis jeg gør det så kan jeg med sikkerhed holde en lille pause pga det
da det nok anses som som push

Yalla

Nybegynder

16

Tuesday, March 9th 2010, 5:18pm

hvis man ikke kunne blive banned for det så havde jeg da smidt det på for mere end 350k
men hvis jeg gør det så kan jeg med sikkerhed holde en lille pause pga det
da det nok anses som som push

Hej :D

Ved ikke om det er for sent, men på S1 i Ordnen CORE har haft diskussioner omkring dette med salg af "unikt" udstyr.

Lad mig først sige at de regler der skal laves, SKAL VÆRE ENKLE. Hvis ikke det, så bannes der en masse, specielt unge spillere.

"Unikt" udstyr, hvad er det?. Det er forskelligt for næsten ethvert level den respektive spiller er i.

Os, der har spillet dette spil længe er ikke i tvivl om hvad det er, man kan jo bare kigge sig omkring.

Hvad skal prisen være for et salg af disse? Helt klart og jeg mener helt klart

Værdien x en faktor og ikke andet. Det skal være ENKELT, så ALLE kan være med.

En lille ting der ikke har været med i debatten er SOLDATER. Dem er der virkelig langt imellem og de er i virkelig høj kurs, der kan det overvejes at bruge en lidt højere faktor.

På vegne af CORE på S1

17

Tuesday, March 9th 2010, 6:52pm

Kunne man egentlig ikke bare smide de unikke genstande på auktion herinde, så kan alle følge med. Og man kan derved få en ide om, hvad folk vil betale for det.

Valla: en fordel ved soldater, som man ikke har på andre ting, er jo at de kan gensælges, det kan feks et brugt våben ikke.

CPR

Akihito

Board Moderator

18

Monday, June 7th 2010, 9:37pm

Alt får en ende..... Lukket. :closed:

Læn dig ikke tilbage og tag, hvad der kommer. Rejs dig op og få fat i det, du ønsker.